• (iOS) Don\u0027t Touch The Spikes pozwalać na oszustwa

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Don\u0027t Touch The Spikes ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Don\u0027t Touch The Spikes IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ pozwalać na oszustwa ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Don\u0027t Touch The Spikes 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Reklamy wciąż pojawiają się w środku gry! Ocenię ją na pięć gwiazdek, jeśli to zmienisz! To taka dobra gra, ale z pojawiającymi się reklamami nie jest zbyt świetna! Nie zamierzam płacić 2,62 USD tylko za usunięcie reklam. Powinno być za darmo. Zmień koszt reklam na bezpłatne!

    Kurwa te reklamy jebane i jeszcze jak się kliknie graj, aby kurwa trzeba było włączyć od nowej Kurwa

    Gra niefajna nie polecam prawie rozwaliłam telefonu gra nie powinna być w sklepie Play

    Do dupy, mam, miałem dużo, ile mam i mam wszystko, ile zwałem. Miałem dużo i mam dużo, że mam książki i wszystko za gry.

    Nie będę już wymieniał przykładów (podałem je już przy recenzji „Don't Touch the Spikes”), więc po prostu przejdę do rzeczy.

    Don't Touch The Spikes Arcade nqya

    WYPIERDALAJ!!! NIKT NIE SPODZIEWA SIĘ HISZPAŃSKIEJ INKWIZYCJI!!!

    Na początku pokochałem tę grę. Potem po prostu zaczęło się to robić brzydko. Całe moje konto zostało usunięte. A kiedy poprosiłem o dźwięk, próbowałem tysiące razy i nic. Brak dźwięku. I jest droga do wielu reklam. Większość po prostu się myli. Witajcie ludzie! To jest gra dla dzieci.

    Nie fajne, twórcy tej dupnej gry powinni się walnąć w ten swój durny lep

    Download game Anubis Treasure APK latest version

    Mam jeden z najpłynniejszych telefonów i naprawdę nie doświadczyłem opóźnień w praktycznie żadnej grze poza tą. Zgaduję, że dzieje się tak z powodu wszystkich reklam, które wciąż się pojawiają, ale dziwne jest, że tak bardzo opóźnia się na Nexusie 6p.

    niesamowite niesamowite po prostu najlepsza gra w historii?

    Trochę fajne ale od wczoraj nie zatrzymane cukierków.

    Czy naprawdę jesteś dobry w "Don't touch the spikes"?

    Mam sentyment do tej gry; ) od 4 lat bodajze jest ze mną . Obecne moje rekordy 154 i w jaskini 513m ale teraz odpalam ją bardzo rzadko

    1. is playedMy peers most often play <tu sobie wstaw co chcesz nwm jak ja byłem w gimbie to grali w don't touch the spikes a ja miałem

    Dałbym tej grze 5 gwiazdek, ale pozwala mi zagrać w kilka gier, a potem mój ekran się zawiesza i muszę ponownie uruchomić całą aplikację

    Za każdym razem, gdy zamykam reklamy, pojawia się czarny ekran i zawiesza się, a także nie można wrócić do gry. Pls napraw to :)

    fajna gra, fajna i właśnie to, czego potrzebujesz, jeśli szukasz gry opartej na odpowiedzi. po każdej grze pojawiają się reklamy, ale jest to baner reklamowy z dużym X, który zajmuje tylko część ekranu, więc nie odbiera płynności gry. żałuję, że nie dodali więcej wyzwań?

    Don't Touch The Spikes Аркады plsv

    Na podstawie informacji, które mi skrano kontaktowe, które w każdym roku mają już osiągać. Po serwis na aktualnym mam wszystko od Dodam, że oczywiście logowałem się przez to samo konto google. Żenujące.

    DLACZEGO PODCZAS GRY WYSKAKUJĄ REKLAMY INNYCH GIER KETCHAPPA?

    Don't Touch The Spikes アーケード krkx

    Przepraszam, czemu naprawdę naprawdę w trakcie grania wymiany jakaś reklama?????

    Radził bym ściągać tę grę na telefon bo ta gra jest super


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :